Sunday 20 October 2013

I was doing hiragana history.
私 は ひらがな の 歴史 を かきました。

I learn about the history.
れきし は ならいました。おもしろいです。

I learn mayogana.
私 は まよかな を ならいました。

I also understand about the culture of Japan and China.
私 も 日本と中国 の ぶんか わかました。

A lot website saying that hiragana mostly used for women only in past.
たくさん wb は ひらがな を おんな のひと つかいました。

Today, every child in Japan must learn hiragana.
てもいま、にほんで まいこども は ひらがな を ならいます。

I love learning hiragana.
ひらがな を ならう が だいすきです。

I also love history of hiragana.
ひらがな のれきし も だいすきです。

I also learn from my friends about katakana.
友たち のかたがな PRESENTATION  は ならいました。

I found katakana have a lot function.
かたがな たくさん Function が います。

It is very hard.
大変です。



No comments:

Post a Comment