Wednesday 9 October 2013


Japanese Song Opinion

I think this song is about teenagers.

これのうたは ティーンエイジャー について とおもいます。

He express his thought.

彼 急行(きょうこう) 彼の 思想。

He express teenagers thought

彼 急行 ティーンエイジャー の 思想。

Actually I don’t like this song.

実際に わたし は この うた が だいきらいです。

This song very negative and sound sad

この うた は 負 と 悲しい (かなしい)です。

We not necessary have to graduate in everything.

わたし たちは   卒業 を   必要はありません

We also can learn while undergraduate.

わたし たちは 学部 で ならう。

1 comment:

  1. たしかに悲しい歌かもしれませんねー。はじめさん、「わたしたちは卒業を必要はありません。わたしたちは 学部でならう」この文で言いたいことは何ですか?もうすこし説明してください。

    ReplyDelete